Η περιτομή είναι η χειρουργική αφαίρεση της ακροποσθίας, του τελικού δηλαδή τμήματος του δέρματος, που καλύπτει τη βάλανο. Πραγματοποιείται για λόγους υγιεινής, για θρησκευτικούς λόγους ή για ιατρικούς λόγους όπως στην περίπτωση της Φίμωσης και Παραφίμωσης.
Φίμωση είναι η κατάσταση κατά την οποία η ακροποσθία κλείνει για κάποιο λόγο εντελώς και η βάλανος δεν αποκαλύπτεται ενώ στην Παραφίμωση αποκαλύπτεται με δυσκολία και ίσως με πόνο. Γίνεται αντιληπτό ότι η Φίμωση και Παραφίμωση δυσχεραίνουν τη σεξουαλική επαφή, δεν γίνεται σωστή καθαριότητα της περιοχής και ο ασθενής έρχεται συχνά αντιμέτωπος με λοιμώξεις τόσο του δέρματος όσο και ουρολοιμώξεις. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι άνδρες που έχουν υποβληθεί σε περιτομή παρουσιάζουν μηδενικά ποσοστά καρκίνου του πέους ενώ οι σύντροφοί τους πολύ χαμηλά ποσοστά καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

Αναίμακτη laser περιτομή χωρίς πόνο

Η περιτομή στο ινστιτούτο μας αποκαθίσταται αναίμακτα με LASER τεχνική. Απαιτείται τοπική αναισθησία που γίνεται σε 2 στάδια ώστε ο ασθενής να μην νιώσει ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΝΟ. Τοποθετούνται ελάχιστα λεπτά και απορροφήσιμα ράμματα και η λήψη παυσίπονου είναι προαιρετική. Η αποθεραπεία είναι σύντομη και καλά ανεκτή χωρίς να περιορίζει τον ασθενή από τη συνήθη του δραστηριότητα.

Η μέθοδος είναι ιδιαίτερα ευγενική και μπορεί με ασφάλεια να πραγματοποιηθεί και σε ασθενείς που λαμβάνουν αντιπηκτική αγωγή.

Φυσικά για όσους το επιθυμούν, η περιτομή, μπορεί να πραγματοποιηθεί από την Ιατρό και στο Νοσοκομείο που συνεργαζόμαστε με επιλογή Γενικής Αναισθησίας ή Καταστολής.