Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη ωφέλησε σημαντικά την Ιατρική αλλά πραγματικά άλλαξε το πρόσωπο της Ουρολογίας. Το μεγαλύτερο μέρος των ουρολογικών θεραπειών απαιτούν υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό, είναι αναίμακτες και αρκετές από αυτές πραγματοποιούνται, με ασφάλεια, σε επίπεδο καλά εξοπλισμένου ιατρείου, χωρίς να απαιτείται νοσηλεία.

Στο Ουρολογικό κέντρο Laser προσφέρονται μη επεμβατικές θεραπείες, με σημαντική αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση πολύ συχνών παθήσεων, όπως της ακράτειας της χρόνιας προστατίτιδας, της κάμψης του πέους ( ν.Peyronie), της στυτικής δυσλειτουργίας κλπ.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

• ΜΗ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ LASER αντιμετώπιση της ΑΚΡΑΤΕΙΑΣ ΟΥΡΩΝ Ι & ΙΙ βαθμού (ΑΚΡΑΤΕΙΑ, laser, αναίμακτη, fractional, CO2)

Η ακράτεια ούρων ουσιαστικά είναι οποιαδήποτε ανεπιθύμητη απώλεια ούρων. Δεν πρόκειται για πάθηση, αλλά για ένα σύμπτωμα. Είναι, δηλαδή,  όπως ο πυρετός. Ο  ίδιος ο πυρετός δεν είναι πάθηση, αντιθέτως πολλές παθήσεις είναι δυνατόν να προκαλέσουν πυρετό. Το ίδιο συμβαίνει και με την ακράτεια. Πολλές παθήσεις είναι δυνατόν να προκαλέσουν ακράτεια.

Είναι σημαντικό να ταυτοποιήσουμε τη μορφή της ακράτειας τόσο γιατί μπορεί να μας οδηγήσει σε μία πάθηση που ακόμη δεν έχει εκδηλωθεί (π.χ.σκλήρυνση κατά πλάκας)  αλλά και για να μπορέσουμε να την αντιμετωπίσουμε σωστά. Οι βασικές μορφές ακράτειας είναι : η ακράτεια προσπαθείας όταν χάνουμε ούρα π.χ. στο βήχα, όταν σηκώνουμε βάρος κλπ, η επιτακτική ακράτεια όταν η ανάγκη για ούρηση είναι αδύνατον να αναβληθεί και η μικτή ακράτεια που είναι συνδυασμός τους. Η ακράτεια ούρων συνοδεύεται από συναισθήματα ντροπής, μείωση της αυτοπεποίθησης και μείωση της σεξουαλικής και κοινωνικής δραστηριότητας. Δυστυχώς, ενώ περισσότερες από 7 στις 10 περιπτώσεις ακράτειας μπορούν να αντιμετωπιστούν επιτυχώς είτε φαρμακευτικά είτε επεμβατικά, πάνω από τις μισές περιπτώσεις δεν απευθύνονται καν στον Ουρολόγο.

Ένας σημαντικός αριθμός των γυναικών με ακράτεια μπορούν να αντιμετωπισθούν με  FRACTIONAL LASER CO2 κολπική θεραπεία. Η θεραπεία είναι εύκολη, ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΩΔΥΝΗ διαρκεί 15-20 λεπτά και συνήθως απαιτείται μία συνεδρία. Σε περιπτώσεις με ιδιαιτερότητες μπορεί οι θεραπείες να φτάσουν έως τις 3 ανά διαστήματα 20-30 ημερών. Η ασθενής επανέρχεται άμεσα στην εργασία της ενώ για πολύ λίγες μέρες χρειάζεται αποχή από τη σεξουαλική επαφή.

• ΜΗ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ αντιμετώπιση της  χρόνιας ΠΡΟΣΤΑΤΙΤΙΔΑΣ  με κρουστικά κύματα.

Η χρόνια προστατίτιδα είναι μία χρόνια φλεγμονή του προστάτη αδένα που συνοδεύεται από διαταραχές ούρησης και άτυπους πόνους στη μέση, στο περίνεο (κάθισμα) , στους όρχεις και χαμηλά στην κοιλιά. Κατά τη διάρκεια του έτους είναι δυνατόν να παρουσιάζει εξάρσεις με έντονα συμπτώματα, δυσουρία, αιματουρία και εκροή δύσοσμου υγρού από την ουρήθρα. Υπερηχογραφικά οι πάσχουσες περιοχής φαίνονται να έχουν ασβεστώσεις.

Η χρόνια προστατίτιδα είναι βασανιστική κατάσταση για τον άνδρα γιατί ενώ δεν έχει συμπτώματα μεγάλης έντασης, αυτά εμφανίζονται σχεδόν καθημερινά επηρεάζοντας αρνητικά την ποιότητα ζωής του. Η χρόνια προστατίτιδα δεν έχει οριστική θεραπεία. Τα τελευταία χρόνια, οι μελέτες απέδειξαν ότι η πρόκληση νεοαγγειογένεσης (καινούριων αιμοφόρων αγγείων), η διάσπαση των ασβεστώσεων καθώς η νεοκολλαγονογέννεση οδηγούν σε σημαντική βελτίωση ακόμη και θεραπεία της χρόνιας προστατίτιδας. Αυτό επιτυγχάνεται με τοπική θεραπεία, χρησιμοποιώντας  ESWP τεχνολογία η οποία προκαλεί μικροκρούσεις στην πάσχουσα περιοχή προκαλώντας διέγερση των ινοβλαστών, παραγωγή κολλαγόνου και δημιουργία νέων αγγείων με αποτέλεσμα τη θεραπεία της φλεγμονής και την αναγέννηση των πασχόντων περιοχών του προστάτη.

Πρόκειται για ανώδυνη, αναίμακτη θεραπεία σύντομης διάρκεια (5-10 min/συνεδρία) με αριθμό συνεδριών ανάλογα τη βαρύτητα. Σημαντικά αποτελέσματα , χωρίς περιορισμό της καθημερινής δραστηριότητας, χωρίς πόνο και φάρμακα.

• ΜΗ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ LASER αντιμετώπιση της ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ (π.χ. μετά τον τοκετό, στην εμμηνόπαυση κλπ) (key words: Fractional, laser, CO2, χαλάρωση, εμμηνόπαυση, εγκυμοσύνη, τοκετός)

Η χαλάρωση του κόλπου ταλαιπωρεί ένα σημαντικό αριθμό γυναικών. Οι κυριότερες ομάδες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό είναι οι γυναίκες που έχουν γεννήσει πρόσφατα, οι γυναίκες που σηκώνουν βάρη καθώς και οι γυναίκες που βρίσκονται στην περιεμμηνοπαυσιακή περίοδο. Εκτός από το stress του τοκετού ή του βάρους οι ορμονικές μεταβολές και κυρίως η μείωση των οιστρογόνων προκαλούν αυτές τις μεταβολές στην περιοχή δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα στις γυναίκες αυτές. Κλονίζεται η θυληκότητά τους ενώ παράλληλα γίνονται επιρρεπείς στις λοιμώξεις και πολλές από αυτές εμφανίζουν και ακράτεια ούρων.

Η θεραπεία της ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ στο κέντρο μας γίνεται με FRACTIONAL LASER CO2 το οποίο εφαρμόζεται ενδοκολπικά, ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ, σε μικρής διάρκειας συνεδρία των 15 λεπτών περίπου.

Συνήθως απαιτούνται 1 με 2 συνεδρίες.

LASER αντιμετώπιση υποτροπιαζουσών ουρολοιμώξεων, σε περιπτώσεις διαταραχής της κολπικής βιολογίας, ατροφικής κολπίτιδας

LASER θεραπεία της ΚΟΛΠΙΚΗΣ ΑΤΡΟΦΙΑΣ. Με το κολπικό fractional CO2 Laser πραγματοποιείται αποκατάσταση της ελαστικότητας του κόλπου, της παραγωγής βλέννης καθώς και του κολπικού ΡΗ με αποτέλεσμα τη θεραπεία της ατροφίας του κόλπου , που συνήθως συμβαίνει στην περι- και μετεμμηνοπαυσιακή ζωή της γυναίκας ή σε περιπτώσεις που φαρμακευτικά ή για άλλους λόγους διακόπτεται η έμμηνος ρύση.

Συνήθως απαιτούνται 3 θεραπείες ενώ τα αποτελέσματα γίνονται ορατά μετά τις πρώτες ημέρες της εφαρμογής