Χρόνια Προστατίτιδα

Η χρόνια προστατίτιδα είναι μία χρόνια φλεγμονή του προστάτη αδένα που συνοδεύεται από διαταραχές ούρησης και άτυπους πόνους στη μέση, στο περίνεο (κάθισμα) , στους όρχεις και χαμηλά στην κοιλιά. Κατά τη διάρκεια του έτους είναι δυνατόν να παρουσιάζει εξάρσεις με έντονα συμπτώματα, δυσουρία, αιματουρία και εκροή δύσοσμου υγρού από την ουρήθρα. Υπερηχογραφικά οι πάσχουσες περιοχής φαίνονται να έχουν ασβεστώσεις.
Η χρόνια προστατίτιδα είναι βασανιστική κατάσταση για τον άνδρα γιατί ενώ δεν έχει συμπτώματα μεγάλης έντασης, αυτά εμφανίζονται σχεδόν καθημερινά επηρεάζοντας αρνητικά την ποιότητα ζωής του.

Μη επεμβατική αντιμετώπιση της χρόνιας προστατίτιδας
με κρουστικά κύματα

Η χρόνια προστατίτιδα δεν έχει οριστική θεραπεία. Τα τελευταία χρόνια, οι μελέτες απέδειξαν ότι η πρόκληση νεοαγγειογένεσης (καινούριων αιμοφόρων αγγείων), η διάσπαση των ασβεστώσεων καθώς η νεοκολλαγονογέννεση οδηγούν σε σημαντική βελτίωση ακόμη και θεραπεία της χρόνιας προστατίτιδας. Αυτό επιτυγχάνεται με τοπική θεραπεία, χρησιμοποιώντας ESWP τεχνολογία η οποία προκαλεί μικροκρούσεις στην πάσχουσα περιοχή προκαλώντας διέγερση των ινοβλαστών, παραγωγή κολλαγόνου και δημιουργία νέων αγγείων με αποτέλεσμα τη θεραπεία της φλεγμονής και την αναγέννηση των πασχόντων περιοχών του προστάτη.

Πρόκειται για ανώδυνη, αναίμακτη θεραπεία σύντομης διάρκεια (5-10 min/συνεδρία) με αριθμό συνεδριών ανάλογα τη βαρύτητα. Σημαντικά αποτελέσματα , χωρίς περιορισμό της καθημερινής δραστηριότητας, χωρίς πόνο και φάρμακα.